hiking

Hiking Cherok To'Kun

20:03
Assalammualaikum,

Waktu mendaki bukit tiga-tiga tak bersembang sebab melayan perasaan @ menikmati keindahan alam.Lepastu Anis terjumpa pakcik baju putih ni,dan dengan friendlynya Anis tegur pakcik tu
" Pakcik,you sado-lah"

Jumpa uncle-uncle yang masih kuat walaupun berusia daripada kami tiga orang T_T

Ceritanya,kami dah penat nak mendaki,tapi pakcik baju putih cakap tempat rehat dah dekat,maka dengan penuh semangat yang meningkat kami pun cepat-cepat jalan.Tapi,dah beberapa selekoh kami harungi (ceh!) tak nampak pun tempat rehat.

Akhirnya,jumpa jugak tempat rehat yang ada kerusi batu,dannn ada pak cik tu.Apalagi,ajak selfielah.
        




Pendakian ke bawah diisi dengan sesi psikologi dan kaunseling sambil bertukar-tukar pendapat.Hahaha.Pada pendapat aku suasana dan tempat memainkan peranan untuk kita ceritakan sesuatu atau 'open up' pada seseornag tentang masalah ataupun perkara yang kita rasa sangat peribadi.

So, I noticed that most of my posts this year are kind of serious and I decided to share this 'go green and be fit' day of mine! hehe

11 Februari 2016

Till next post, -> Study Tips for SPM.

Popular Posts

Flickr Images