Emosi,depresi,fantasi

01:03





Kulari ke hutan kemudian teriakku
Kulari ke pantai kemudian menyanyiku
Sepi.. sepi,, sendiri, aku benci
Aku ingin bingar, aku ingin di pasar
Bosan aku dengan penatDan enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika kusendiri




Pecahkan saja gelasnya biar ramai!
Biar mengaduh sampai gaduh
Ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja locengnya
Biar terdera..

Atau aku harus lari ke hutan, belok ke pantai?






RANGGA




                                             


.Biarlah aku nak beremosional sikit harini.Kita bebas berperasaan bukan?Jadi biarkan aku dengan emosi yang entah apa-apa ini.


Puisi ini ada dalam filem Ada Apa Dengan Cinta.Best gila cerita tu.


Kalau tengah baca entri yang ini sila tukar lagu dekat atas tu ke lagu Denting-Melly Goeslaw.


Dah habis tukar ke lagu Kubahagia-Melly Goeslaw.


Supaya perasaan sedih yang bersarang tu lesap.

                                                                                                                  

You Might Also Like

0 comments