LastMinute

23:59

Assalammualaikum,

LastMinute is my pleasure.


Buat homework last minute,esok nak sekolah malam ni buat.Lagi-lagi sekolah petang lagilah bertambah peluang kemalasan aku.Kalau sekolah pagi mungkin aku akan buat cepat2 tapi bila dah petang ,ada chance jugak fikir esok pagi buatlah.Padahal aku pagi-pagi buat homework?Tolonglahh.itupun kalau urgent cikgu nak kutip,memang buat ah jugak.

Ish memang betullah,

First day holiday         : Facebook
Second day holiday    : Facebook
Last day holiday         :  Face the book

Tapi Farrah Wahida tengah face the book hari last pun ada jugak masa dia online.Entah apa nak jadi kalau tak berubah.Tak boleh nak bayangkan nanti form three.Nak PMR.Takut tapi x pernah berubah.

Kata-kata motivasi dah ada 4 kertas A4 tampal besar2 depan meja belajar tapi satu pun tak ikut.Kerja gila betol.Sampai kadang-kadang orang masuk bilik aku baca kata2 tu tapi tengok aku tengah relax online facebook dan dengan relaxnya lagi boleh cakap "aku tak siap homework lagi"

Malu jugak bila orang lain baca kata-kata yang tak berjaya memotivasikan aku. MALAS.

Aku rasa aku kena da kawan yang jenis,mesej,wei buat homework.wei,hg takmau dapat 8A ka?Wei,hg nak dapat hadiah waktu hari anugerah cemerlang x?

Tapi apa-apa pun.Diri sendiri yg tentukan.Sebab tulah aku kena ubah diri ni dulu baru boleh semua perancangan berjalan lancar.Hwahahahaha.

Ayat cliche, SAYA NAK BERUBAH. Tapi tak pernah berbuat demikian.

Stress dengan diri sendiri.Tak mula sekolah aku ok lagi esok dah mula habis.

Inipun aku rasa macam esok cuti lagi.Gila tak gila.

Ehm,entahlah i don't know.

The only conclusion when I'm finishing my meantless words.Please,anyone when I'm online.

Come and chat with me and please say..  " FARRAH CHANGES YOURSELF PLEASEEE"

You Might Also Like

0 comments