Happynya Happynya

22:49

Hai kawan -kawan : D

Aku sangat gembira harini.Hahahahahaha.Aku tak gila lah kalau tidak aku takkan dibenarkan menggunakan laptop semata-mata nak mengupdate blog ^^.

Aku tengah melayan perasaan sambil dengar lagu kat Reez Kopitiam.Restoran abah aku.Dah buka sejak bulan September  /kenapa tak bagitau?/  Saja,lagipun siapalah nak baca blog beta? Tsk.Tsk. Hahahaha.

Kat mana? Depan SK Air Merah belakang Restoran Pokok Nyor.Kalau sesat tak boleh cari jugak telefon sini - 044930092 ( no telefon kopitiam)


Ni waktu opening,jemput sedara dan kawan-kawan .

Tauke kedai  Abah aku. :)


Aku tolong jugak dekat kitchen kalau free.


Aku tengok viewers blog meningkat tapi kan aku tak tahu siapa yang suka sangat dengan hasil tulisan tentang kehidupan harianku. :) Jadi tinggalkan lah link blog kat shoutbox.Tahulah jugak siapa yang baca kan.

Di bahagian BIO aku ada shoutbox sambil tu boleh la tahu sikit latar belakang aku yang tak berapa nak famous mana ni.

Aku ada banyak benda nak siapkan cuti ni.Aku dah buat list.Kira-kira 53 kalau tak pernah silap.Memang tak silap rasanya.

You Might Also Like

3 comments