Jom lompat-lompat

12:03

 Sekarang 11:53 pagi. Sekolah start pukul 12.30. Sebenarnya daripada pukul 9 pagi lagi aku buka laptop.Tapi asyik buka facebook ja.Padahal facebook pun bukan ada apa2 pun tapi malas nak update blog.Taktau nak tulis apa.Ada banyak nak tulis,tapi malas.MALAS.

    Sekarang ada Karnival Bintang Kecil di sekolah.Setiap kelas kena masuk apa2 acara tradisional,nasyid,english drama and etc.Karnival ni macam nak asah bakat dan tonjolkan diri kita lah kan.Aku wakil kelas untuk permainan tradisional.Ada congkak,batu seremban,galah panjang dan teng-teng.Aku masuk yang lompat-lompat tu which is teng-teng.

              Aku asyik cakap kat kawan-kawan yang aku terror main game ni padahal yang aku tau lompat-lompat ja.Dia ada banyak juga peraturan iaitu kita takleh pijak urat kotak tu waktu lompat.Baling batu sambil mengalih kebelakang.Yang tu ja kut,taklah banyak sangat.Harap boleh buat yang terbaik satgi.Taktaulah.Lompat ja.

                                                                            
              

You Might Also Like

0 comments