Sedang menaip

00:31

Okay.Aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya ni.Boring,tapi nak tulis jugak sebab rasa macam lama dah tak menulis.Aku rasa kadang-kadang macam aku 'menipu' masa menulis.Ehh,cerita yang aku tulis sebelum ni semua betullah cuma 'menipu' tu maksud dia macam sebelum aku nak tulis aku akan filter dulu benda apa dalam kehidupan seharian yang nak tulis.Kena pilih-pilih okay.Paham tak?

        Macam ni,kan nak tulis kan.Tapi taklah tulis semua.Semua yang berlaku dalam hidup ni.Taklah tulis,tadi pergi kantin makan roti,lepastu balik kelas baca buku.Haha nampak macam karangan catatan ja kan.Kadang-kadang kan aku rasa nak delete ja  blog ni,nak buat apa.Tapi bila aku baca blog macam FL , keknis mesti rasa macam aku nak ada blog jugak.

     Susahnya nak faham aku kan.Haha, itulah maksudnya aku ni unik,Okay,unik sangatlah kan? : ) Okaylah,nak tulis pasal lain.Aku dah habis idea nak tulis pasal keunikan aku.

          Sekarang ni,di  utara semenanjung Malaysia selalu hujan kan?Jadi sebagai rakyat yang bermastautin di Kedah ,aku pun dapat merasai hujan.Apalah aku taktau macamana nak tulis ayat yang kat sini hujan dan aku pun kena hujan...Buat-buat faham sudahlah.

          Tadi kena hantar buku teks Form 1 dan ambil buku teks Form 2.Rasa macam best sangat nak masuk form 2 rasa macam..Macam nak bagi dapat 8A ja dalam semua exam tahun depan,Okay semangat aku untuk belajar macam tinggi tau  level dia lepas dapat result akhir tahun.Sebab result akhir tahun taklah AAAA ja semua.Dapat pun berapa helai ja,banyak lagi subjek tak dapat.Aku dapat bahasa inggeris dan agama sangat cukup-cukup makan, atau atas pagar ja.

                                                                     

           Exam haritu kan tak study betul-betul sangat sebab exam lepas result yang agak bagus.Tulah perasan sangat keputusan dia elok sampai malas baca buku.Haha,sebabtu lah waktu cikgu nak bagi kertas sekarang ni aku relax ja,sebab kalau tak dapat A pun takpa.Takpalah sangat,tapi dalam hati waktu cikgu nak bagi doa nak dapat A.Aku rasa macam buat pun banyak tu ja dapat pun banyak tu lah kan.

             Entah.Aku taktau nak tulis apa dah.Sekarang ni aku handle kelas,sebab Syikin kena pergi kem.Aku kan penolong kelas yang malas.Haha.Tadi rasa macam best sikit sebab aku rasa macam  ada krja.Ya macam busy sikit.Walaupun taklah busy mana.


Okay,hampa cuba kira berapa perkataan macam kat atas tu? Hehe banyak kan.

Bye,Idea sudah kekeringan.Evaporate kut.

            

        

You Might Also Like

0 comments