LET'S GO PENANG

20:43

Hari Selasa ahritu kan ada tulis pasal Roadwalk kan? Semalam dah p dah Roadwalk..Bestnya bolehlah nyanyi lagu Never Had A Dream Come True dan gembira sebab dah come true dah..hehe,


          Semalam,bila pergi ada pulak apek cina tu.Memang banyak buku ada.Tapi belek-belek kali ni dah tak ada novel pts.Tapi ada majalah KAWAN edisi lama tu.Ada 3 tau.Tengok,baru ja tulis dah dapat.Alhamdulillah. : )...Lepastu saja tengok novel-novel Inggeris.Semua tebal-tebal.Malas nak beli sebab cover dan sinopsis tak menarik. Ketebalan novel tu jugak jadi penyebab tawar hati nak beli sebab dulu pernah beli novel B.I yang tebal dan sampai sekrang masih tak habis sebab rasa macam tebal nak mampus -malas nak baca sebenarnya. 


          Semalam ada pergi popular di Komtar.Saja nak cari novel pts dan komik-m untuk masuk Peraduan Bongkar Kod Rahsia.Rancang nak beli dua tapi novel yang saya nak tak ada jadi lebih baik beli novel yang kita nak daripada beli yang tak nak then rasa tak syok nak baca.Last kali beli novel DUNIA BARU YAZMIN.Sebenarnya memang lama dah nak beli novel tu tapi tak da peluang (konon)..Sebab asyik beli novel lain.


          Novel tulisan Majidah Jusoh ni macam bersiri tau.Yang first tajuk dia Dua Dunia dan novel tu adalah novel pertama yang saya beli waktu first-first mula nak baca novel waktu darjah 4.Specialnya novel ni haha..Yang kedua tajuk dia Dunia Jam 10.


                  



                 Semalam jugak,pergi Batu Feringghi.Bestlah jugak.Malaslah nak tulis pasala tu.Okay Byeeee...

You Might Also Like

1 comments