Wawasan 2022

01:05

Alhamdulillah , dah habis 4 paper.Dua lagi.


-Statistical Psychology
-Bahasa Melayu Kerjaya
-Social Psychology
-Developmental Psychology

Done!

-Research Methodology
-History of Psychology
Dengan ini saya akan mengakhiri tahun kedua semester kedua ^.^ Yey! 2020 ni teringat pulak di waktu senggang tika menonton movie 5cm dengan Sofea, tiba-tiba aku cadangkan 

"Nanti aku 24,kita daki Semeru"

"Ok"

Walaupun setiap kali mendaki pastilah Sofea di hadapan,dan aku antara orang-orang yang terakhir.Alasanku?Menemani rakan yang ada asma, padahal hmpphh aku pun sama ja lambat T_T

Dan setiap kali menonton 5 cm ,perkara sama juga yang aku ingatkan pada Sofea.Hmm, jadi ke tidak? Tak tahu, tapi tak salah kan simpan impian.Kalau tak sampai Gunung Semeru, semoga puncak Gunung Kinabalu dapat ditawan.Kalau pasang impian kan biarlah setinggi langit.

Jadi apakah motif posting kali ini?Tidak ada hehe.Harus seimbangkan penulisan serius dan separa jenaka.Pesan rakan saya, seiring waktu berjalan,tingkatkan kualiti humor (kidding,people!)

Jadi untuk mencapai wawasan 2022,marilah kita tingkatkan kesihatan mental dan fizikal.Kasut sukan, baju sukan, seluar,yoga mat -semuanya sudah ada.Semangat dan usaha itu yang kita perlukan.Ayuh, kita bersenam!

Cuti semester ini harapnya dapat tingkatkan skil melayangkan berus di atas kertas.

Kenapa baca sampai sini,kan sudah diberitahu posting kali ini tiada motif. 😂

You Might Also Like

0 comments